Puolentoista vuoden Matkalle Meripohjolassa lähti suoraan Kalajoelta 100-vuotisjuhlista joukko kirjoittamaan matkailun uutta kertomusta. Se on kertomus vetovoimasta, joka näkyy kauas. Se on kertomus luottamuksesta ja luovuudesta. Se on kertomus menestyksekkäästä yhdessä rakentamisesta. Se saa matkailijat tulemaan, viihtymään ja viipymään.

torstai 29. marraskuuta 2012

Kansainväliset vieraat Kärsämäellä

Mielenkiintoisia ja erilaisia palvelukokemuksia Kärsämäellä

Hyödynnetään toimijoiden kansainvälinen osaaminen, verkostot, kokemus ja kielitaito niin, että syntyy mielenkiintoisia palvelukokemuksia.


Sanna Tossavainen
Tuotekehitystyön lopputuotteena on tuoteperhe, johon on hahmoteltu seuraavia tuotteita:
- luontoelämykset
- perinneruokatyöpajat
- paikallisten vahvuuksien hyödyntäminen, tarinat
- maaseudun arki ja siihen osallistuminen

Tavoitteena:
- viipymän pidentäminen
- liiketoimintamahdollisuuksien tuominen paikallisille yrittäjille
- uudet asiakaskunnat

Kohderyhmät:
- leirintäalueen matkailijat, jotka ainoastaan yöpyvät leirintäalueella
- yritysten vieraat
- kesätapahtumien vieraat ja esiintyjät - miten heidät saadaan aktivoitua?

1 kommentti:

  1. Hei, Etelä-Karjalassa toteutettiin matkailuprojekti, jossa kerättiin tarinoita maatilamatkailijoiden avuksi (LUT/EKI). Ehkä siitä olisi apua tähän. Muuten ihan loistava aihe.

    Terv. K.M

    VastaaPoista